Ga naar inhoud

probleem met afspelen dvd door dma


Aanbevolen berichten

Als ik een dvd afspeel komt het bericht dat mijn dma niet aanstaat. Ik heb mij dma vervolgens aangezet zoals dat beschreven staat bij de probleemoplosser. Maar mijn dvd programma(win dvd) blijft zeggen dat het uit staat. Ik heb inmiddels geprobeert de dvdspeler opnieuw te installeren maar ook dit lost het probleem niet op. Wat te doen? ( win 98 ) _________________ probleem bij afspelen dvd met dma [ Dit Bericht is bewerkt door: superjob op 2002-02-27 07:51 ]
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:b99ac9d05b] Op 26-02-2002 22:55, schreef superjob: Als ik een dvd afspeel komt het bericht dat mijn dma niet aanstaat. Ik heb mij dma vervolgens aangezet zoals dat beschreven staat bij de probleemoplosser. Maar mijn dvd programma(win dvd) blijft zeggen dat het uit staat. Ik heb inmiddels geprobeert de dvdspeler opnieuw te installeren maar ook dit lost het probleem niet op. Wat te doen? ( win 98 ) _________________ probleem bij afspelen dvd met dma [ Dit Bericht is bewerkt door: superjob op 2002-02-27 07:51 ] [/quote:b99ac9d05b] Probeer het anders met dvdgenie Te halen bij http://www.inmatrix.com Helemaal onderaan of effe anders zoeken met de zoekfunctie op dvdgenie. Succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...