Ga naar inhoud

Indesit wasmachine IWC71451EC doet het


esther-51

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem mijn wasmachine Indesit wasmachine IWC5145 Doet het niet meer. Als ik de stekker er uit haal 1 minuut dan zet ik hem opnieuw aan dan geeft hij even water, centrifugeren doet hij ook niet pompt alleen even een klein beetje water weg. Filter heb ik schoongemaakt. Wat zou ik nog meer kunnen doen? Dankjewel alvast voor de tips
Link naar reactie
Goedenavond eerste instantie branden er geen vreemde lampjes naar een uur waren de bovenste 4 lampjes aan het knipperen, we hebben de motor er uitgehaald ivm licht flitsen bij de motor denken zelf aan nieuwe koolborstels zou dat kunnen? Zijn aardig versleten. Ik heb de afvoerslang schoon gemaakt en mijn man heeft wat stekkertjes aangedrukt toen deed hij het weer even tot nu dat hij moest gaan spoelen
Link naar reactie
Koolborstels: zou kunnen. Indien korter dan 15 mm deze op voorhand vervangen. Wat ook nog kan is dat je een los contact of gesprongen onderdeel op de elektronica module onder in de machine hebt zitten. Controleer ook de bekabeling op losse contacten en beschadiging van de isolatie. Andere type nummer maakt in dit geval niet uit, is de zelfde machine mbt foutmelding en fout afhandeling.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...