Ga naar inhoud

Windows XP en soundblastyer PCI128


Aanbevolen berichten

Ik heb een soundblaster PCI128 die draait onder windows XP. Elke keer begint ie te storen als de kaart geluid afspeelt. Af en toe doet ie het goed maar de helft van de tijd kraakt ie en is er niks van te horen. Ik heb de automatische update gedaan. Ben zelf al op de site geweest en de nieuwste XP drivers binnengehaald en geïnstallerd maar niks helpt. wie kent dit ook??????
Link naar reactie
yep ken ut probleem... stotteren, kraken noem maar op kep ut gehoord en ben r nu vanaf!!!! kaart eruit en n nieuwe erin, was aan vervanging toe. r zit nu n terratec dmx 6 fire in. kep van alles geprobeerd, software, drivers voor de kaart, mobo, ander pci sleuf, andere irq instellingen, andere kaarten uit de comp gehaal, noem ut maar op en het resultaat was steeds hetzelfde.... stotteren en kraken. ondanks dat r bij mij nu n nieuwe kaart zit ben ik toch wel nieuwsgierig hoe je dit gaat oplossen... suc 6 hb
Link naar reactie
Het is gelukt. het heeft bloed, zweet en tranen gekost maar toch. Had via http://www.tweakers.net drivers binnengehaald maar het bleek dat ik die al een keer had geinstalleerd. Ik denk, allée nog maar een keer. Hielp nog niet. Alle software en hardware verwijdert. Kaart eruit gehaald en opnieuw opgestart. Kaarten verwisseld etc. en wat denk je..... NOG NIET. Na 2 avonden alle software en hardware verwijdert. Alle kaarten die in de PC zitten eruitgehaald. (Motorola Modem, PCT rave tvkaart, PCI ethernet controller en SB PCI 128) Toen om de beurten erin gezet en opgestart. Toen de volgende kaart etc.. en als laatste de netwerkkaart (weet ik nog) en Ja Hoor het is weg. Dit werd mede mogeljk gemaakt ........ [quote:0e72aa74f5] Op 17-02-2002 22:32, schreef heb: yep ken ut probleem... stotteren, kraken noem maar op kep ut gehoord en ben r nu vanaf!!!! kaart eruit en n nieuwe erin, was aan vervanging toe. r zit nu n terratec dmx 6 fire in. kep van alles geprobeerd, software, drivers voor de kaart, mobo, ander pci sleuf, andere irq instellingen, andere kaarten uit de comp gehaal, noem ut maar op en het resultaat was steeds hetzelfde.... stotteren en kraken. ondanks dat r bij mij nu n nieuwe kaart zit ben ik toch wel nieuwsgierig hoe je dit gaat oplossen... suc 6 hb [/quote:0e72aa74f5]
Link naar reactie
Het is gelukt. het heeft bloed, zweet en tranen gekost maar toch. Had via http://www.tweakers.net drivers binnengehaald maar het bleek dat ik die al een keer had geinstalleerd. Ik denk, allée nog maar een keer. Hielp nog niet. Alle software en hardware verwijdert. Kaart eruit gehaald en opnieuw opgestart. Kaarten verwisseld etc. en wat denk je..... NOG NIET. Na 2 avonden alle software en hardware verwijdert. Alle kaarten die in de PC zitten eruitgehaald. (Motorola Modem, PCT rave tvkaart, PCI ethernet controller en SB PCI 128) Toen om de beurten erin gezet en opgestart. Toen de volgende kaart etc.. en als laatste de netwerkkaart (weet ik nog) en Ja Hoor het is weg. Dit werd mede mogeljk gemaakt ........ [quote:b6920b6f9f] Op 17-02-2002 22:32, schreef heb: yep ken ut probleem... stotteren, kraken noem maar op kep ut gehoord en ben r nu vanaf!!!! kaart eruit en n nieuwe erin, was aan vervanging toe. r zit nu n terratec dmx 6 fire in. kep van alles geprobeerd, software, drivers voor de kaart, mobo, ander pci sleuf, andere irq instellingen, andere kaarten uit de comp gehaal, noem ut maar op en het resultaat was steeds hetzelfde.... stotteren en kraken. ondanks dat r bij mij nu n nieuwe kaart zit ben ik toch wel nieuwsgierig hoe je dit gaat oplossen... suc 6 hb [/quote:b6920b6f9f]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...