Ga naar inhoud

compu leest mpg , mpeg niet meer


Aanbevolen berichten

Ik heb dat gedaan en verandert om met windows media player te openen maar nu krijg ik de melding "an object or name was not found" ik denk dat ik mijn boeltje ga formateren als ik te weten kom hoe ik dat moet doen , er zijn nog meerdere kleine problemen op de computer. Het formateren is het probleem niet , het terugzetten zonder dat ik ergens iets vergeet te back uppen van bestanden die ik nog nodig heb .Maar daar wacht ik nog ff mee .Alvast bedankt voor de reactie.
Link naar reactie
Het zelf wijzigen van de "file-type"lijst kan vooral voor multimedia niet zo eenvoudig zijn daar je niet alleen een programma moet opgeven maar ook een actie. zo gaat het makkelijker: ieder afspeel programma heeft in het "options" menu een mogelijkheid om bestandsextenties toe te wijzen aan het betreffende programma, bij windows mediaplayer 6.4 doe je dat onder :beeld/opties/indelingen , klik op alles sewlecteren en al je multimedia wordt weer geopend met mediaplayer Bij mediaplayer7 werkt het op dezelfde manier.
Link naar reactie
Overigens: de angst om data te vergeten backuppen na een format los je op door van je windows partitie een kloon te maken met Norton Ghost. Het programma dumpt onder dos een "image" van je windows partitie op een andere partitie (gecomprimeerd)en mbv. de bij geleverde Ghost-explorer kan je dan later altijd door jouw aangewezen delen van je oude installatie terugzetten. Dat terugzetten is niet automatisch: het betreffende bestand wordt uit de image gehaald en in bv. mijn documenten terug gezet, je zal daarna dus nog het bestand moeten verplaatsen naar de correcte plaats.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...