Ga naar inhoud

Welke TV-kaart?


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik wil ook een tv-kaart (zit net weer op kamers ivm een stage). Ik heb daar laatst al een topic over geopend: [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?topic=47292&forum=3&18]Advies TV-kaart [/url] Miro = Pinnacle volgens mij. Deze kaarten schijnen vaak IRQ problemen te geven... Dat blijkt ook uit mijn topic. Qua hardware maken de kaarten zowiezo bijna geen verschil. Het is eigenlijk vooral de software waar wat verschillen wat betreft functionaliteit in zit. Zelf koop ik van het weekend waarschijnlijk de WinTV Primio FM. Daar zit ook AB bij... Groetjes, Ed
Link naar reactie
Wat bedoel je met ba?... uhhh.. ik bedoel AB Vind jouw sig ook niet onaardig! :grin: [img:029b5d58e7]http://www.smilies.nl/icon16.gif[/img:029b5d58e7] _________________ Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest. [ Dit Bericht is bewerkt door: Bullboom op 2002-02-07 17:21 ]
Link naar reactie
Ik zat al te kijken: BA???? Ik dacht nou ja het zal wel, tot ik jouw post zag :grin: Die afweging over stereo heb ik ook gemaakt. Die Primio FM die ik waarschijnlijk ga kopen heeft stereo radio en mono tv... Eigenlijk zou ook wel stereo tv ook wel mooi zijn, maar om daar nou zoveel extra voor te dokken? Het lijkt mij wel leuk voor audio capturen van MTV/TMF enzo. :lol: En volgens mij zijn de goedkopere tv's zo'n beetje allemaal met mono geluid. (?). Die BA (geintje) lijkt mij toch wel handig en fijn, vooral omdat ik het toch in plaats van een tv ga gebruiken. Hoef ik geen gewone tv te kopen en scheelt een hoop ruimte... Groetjes, Ed
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...