Ga naar inhoud

Pinnacle PCTV Pro afstandsbediening


Aanbevolen berichten

Misschien niet de juiste plek voor mijn vraag, maar ik probeer het toch maar. Ik heb een Pinnacle PCTV Pro met een afstandsbedienings (ab). Deze ab is ook te gebruiken voor andere programma's als je het bestand 'PROFILES.INI' in de map '...PinnacleStudio PCTVRemote aanpast. In de beknopte 'handleiding' van Pinnacle staat uitgelegd hoe dit moet en wat de mogelijkheden zijn. In het kort houd het 'programmeren' in dat je voor elke knop van de ab een toetsencombinatie opgeeft, welke dan bij het gebruik van de ab wordt gesimuleerd (dit je voor elk willekeurig programma apart invoeren). Mijn probleem is dat ik bepaalde commando's niet goed werken, als ik bijvoorbeeld F10 als commando opgeef levert dit bij gebruik van de ab F1 op. Hetzelfde heb ik bij 'n spatie (commando SPACEBAR) dan wordt bij gebruikt van de ab alleen S. Volgens de handleiding zijn deze commando's wel degelijk mogelijk. Heeft iemand ervaring met het 'programmeren' van de ab van Pinnacle en weet wat ik fout doe? Een andere manier voor het 'programmeren' of een ander programma voor het gebruik van de ab is ook welkom. P.S ik gebruik Windows 98SE Groeten Marcel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...