Ga naar inhoud

Mijn DVD-speler wordt niet herkend


Aanbevolen berichten

Heey kameraden, Ik zit met een grote probleem. Mijn DVD drive wordt door Windows XP als een CD-drive herkend. Met als ernstige gevolg dat ik geen DVD's meer kan kijken. Dit probleem is plotseling opgedoken, zonder dat ik iets bijzonders heb geïnstalleerd dat van invloed kan zijn. Mijn DVD-drive: Lite-on LTD163. Op de site van de maker had ik gezocht voor een driver, maar die installeert zich niet op mij Windows XP proffessional systeem. Naast deze drive heb ik ook nog een CD-RW drive op mijn comp. Ik hoop dat een van jullie mij kan helpen. Alvast bedankt!
Link naar reactie
[quote:a7ccaaedc2] Op 03-02-2002 0:05, schreef ebouma: Er is (voor Windows althans) toch geen verschil tussen een CD-ROM, een CD-Writer en een DVD-ROM ? Mijn Sony DVD-ROM staat onder Windows 98 onder device manager ook als CD-ROM, maar ik kan er gewoon films mee afspelen. [/quote:a7ccaaedc2] Ja maar in winXP wordt wel degelijk een CDR als CDR geïdentificeerd en een DVD/ROM als DVD/ROM. Ze staan in apparaatbeheer onder DVD/CD drives.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...