Ga naar inhoud

Indesit WIXXl 166 blijft hangen in progr


ingrid-49

Aanbevolen berichten

Sinds gisteren blijft mijn indesit wixxl 166 hangen in zijn programma, hij blijft maar draaien. Als ik het programma afbreek en alle andere opties apart instel zoals, afpompen,watertoevoegen, centrifugeren doet hij het wel, maar zet ik hem eenmaal op een programma dan blijft hij hangen. ik had nog een nieuwe printplaat liggen en die hebben we er vandaag op gezet, maar het probleem blijft.
Link naar reactie
de led lampjes doen het normaal, alleen gisteren merkte ik op dat in een keer alles ging knipperen en dat stopte dan weer en dan deed tie het gewoon..na ja..zijn programma opstarten maar niet afmaken. vanavond de test gedaan,programma aan gezet op 90C en na 30 minuten gevoeld aan het glas...gewoon koud.
Link naar reactie
Beste harryO, ik buig voor je hoor, hebben even de onderkant bekeken zoals je zei...een draadje los en brak nog af ook..nieuw stekkertje op gemaakt (hadden we liggen)en aangesloten en verrek...de wasmachine doet het weer perfect, komt op temperatuur...getest op 90C en werkt zijn programma weer af...je bent een kei in het geven van advies en weet waar je over praat! Ben hardstikke blij met je advies en dat we gevonden hebben wat het euvel was...door jou hulp. Nogmaals hardstikke bedankt en ik denk dat jij nog vele mensen behulpzaam zult zijn! Fijne avond! groeten ingrid
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Als [B]ALLE[/B] lampjes gaan knipperen is het meestal een fout in de voeding. Wel vreemd dat de machine gewoon zijn werk doet als je hem met de hand start. Controleer de elektronica module onder in de machine op losse contacten, koolborstelgruis en bolstaande elkos. De elkos zijn de metalen "busjes" met een kruisje er in.
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Sorry laat reactie maar geen tijd gehad,Maar goed niet alle leedjes gaan knipperen allen van de tijd klok en van de start de rood led lamp ze gaan alle bij heel snel knipperen en sinds vandaag , hoor je een vreemd geluid brrrrr het is niet de pomp want komt geen water er uit, de temperatuur doet want als ik me hand tegen glas doe is warm en hij pompt water er uit ook dank je wel al vast voor je antwoord
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...