Ga naar inhoud

TDK goede cd-r?


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb zelf de 74 min. CD-R's van TDK. Die werken perfect bij mij. De prijs die jij noemt lijkt mij best goed. In een tien pack dus fl. 19.50 zeg maar. Mijn cd-r's werken ook goed voor muziek cd's, ik neem aan die met hogere capaciteit ook. Maar zoals ik al aangaf: ik heb dus alleen ervaring met de 'kleinere' cd-rtjes... :smile: Groetjes, Ed
Link naar reactie
Ik gebruik zelf ook altijd TDK cdr's (74 & 80 )en ik heb er nog nooit problemen mee gehad ze zijn wel iets duurder maar gaan ook langer mee, Goedkope cdr's kunen soms een jaar na het schrijfen al last hebben van gegevens verlies Andere goede merken zijn PHILIPS SONY _________________ Zo Niet .....Dan Toch [ Dit Bericht is bewerkt door: Lars The 18Th op 2002-01-24 19:07 ]
Link naar reactie
Ik kies persoonlijk voor kodak cd's. Want deze kunnen echt in elke hifi stero dan ook. Ik heb zelf een ongelovelijk pietje precies stero. Die wil alleen nog maar kodak cd's. Bovendien garandeert kodac een leefsduur die 5 x zo lang is dan de andere cd's. Ach zelf denk ik dat het ook een persoonlijk voorkeur is. Maar één advies: koop nooit blanco cd's!!! Ik heb hier hele slechte ervaringen mee! Greetings Mawrinius
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Hou het inderdaad bij bekende merken zoals TDK, Sony (Kodak heb ik geen ervaring mee). Zelf gebruik al 5 jaar Mitsui. Ook deze zijn erg goed maar moeilijk te vinden. Die platinum CD-R's die op de beurzen liggen en waar men met honderden gelijk mee weg loopt is de grootste rotzooi. Ik zou bijna zeggen hoe groter de reclame of voorraad op de beurs hoe groter de rommel.
Link naar reactie
Inderdaad is het zo dat het vaak een combinatie tussen writer en medium is. Bepaalde CDRs doem het in bepaaldw writers beter dan in andere. Verder is het een beetje lastig om te bepalen of een bepaald merk CDR goed of slecht is. De grote namen die op het medium staan, maken vaak niet eens zelf CDRs. Gebruik je dus TDK, dan kun je zomaar CDRs hebben van SKC, Ritek, Tayo Yuden, etc...
Link naar reactie
[quote:37beb4cebd]Gebruik je dus TDK, dan kun je zomaar CDRs hebben van SKC, Ritek, Tayo Yuden, etc...[/quote:37beb4cebd] Ja maar die hoeven niet perse slecht te zijn. Er zijn hier op het forum mensen die dit soort cd's gebruiken, en daar zeer tevreden over zijn. In principe zijn dat dezelfde cd's, maar er is gewoon moeilijk(er) aan te komen... Groetjes, Ed
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...