Ga naar inhoud

mpg.007 bestand


Aanbevolen berichten

Programma's ten overvloed. Een goeie is: Mastersplitter (via Tucows te downloaden) Zorg wel dat je een mpg.000 of mpg.001 bestand hebt gedownload, anders lukt het samenvoegen wel maar het afspelen niet. Er zijn ook newsrreaders die de boel downloaden en vervolgens automatisch samenvoegen. Ik verwijs hiervoor naar een downloadsite van free- en shareware. Via Outlook Express kan het ook. Selecteer hiervoor alle mpg bestanden. Klik met de rechtermuisknop. Klik combineren. En nu even geduld. De boel wordt samengevoegd. Let wel: je hebt altijd minimaal een mpg.001 bestand nodig. Gr. Reader
Link naar reactie
Denk dat het ermee te maken heeft, hoe je ze gedownload hebt. Via outlook, of via 1 van de newsreaders. Gebruik je een newsreader programma zoals Xnews of NewsAgent, dan worden mpg files of mp3's tijdens het downloaden automatisch gedecodeerd, en komen ze ook als mpg/mp3 op je harde schijf te staan, en zijn direct af te spelen in bv Mediaplayer. _________________ Henk [ Dit Bericht is bewerkt door: grumpie op 2002-01-20 11:10 ]
Link naar reactie
[quote:14fdc16536] Op 2002-01-20 11:02, schreef MGSpecial: Ik heb Mastersplitter geprobeert,maar ik begrijpt er niets van.Ik moet eerst het bestand splitten en vervolgens weer joinen,dus heb ik weer hetzelfde,alleen nu als Mastersplitter file,maar verschillende bestanden zoals,003,007,008 joinen lukt me niet.Wat doe ik fout? [/quote:14fdc16536] Je hoeft niets te splitten. Je hoeft alleen maar samen te voegen ("joinen"). Klik op het tabblad [b:14fdc16536]Join[/b:14fdc16536]. Ga naar de folder waar je de mpg files hebt opgeslagen. Mastersplitter zoekt naar een *.001 bestand. Dubbelklik hierop. Klik op de knop [b:14fdc16536]Join[/b:14fdc16536] en het samenvoegen begint. Waarschijnlijk vraagt Mastersplitter of er nog extra informatie beschikbaar is via een *.000 bestand. Zo niet, dan gewoon "joinen". Klaar. Je kunt ook Mastersplitter ook laten zoeken naar *.000 bestanden. Zoals door anderen genoemde programma's als XNews (freeware) decoderen inderdaad de mpg files automatisch. Succes. gr. Reader
Link naar reactie
Met het prog FotoVac via news.hccnet.nl[quote:d3a1c4430e] Op 2002-01-20 11:10, schreef grumpie: Denk dat het ermee te maken heeft, hoe je ze gedownload hebt. Via outlook, of via 1 van de newsreaders. Gebruik je een newsreader programma zoals Xnews of NewsAgent, dan worden mpg files of mp3's tijdens het downloaden automatisch gedecodeerd, en komen ze ook als mpg/mp3 op je harde schijf te staan, en zijn direct af te spelen in bv Mediaplayer. _________________ Henk [ Dit Bericht is bewerkt door: grumpie op 2002-01-20 11:10 ] [/quote:d3a1c4430e]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...