Ga naar inhoud

video's samenvoegen


Aanbevolen berichten

Ik heb een aantal videofragmenten aan elkaar geplakt met premiere. Maar waarom wordt het nieuwe bestand dan vele malen groter dan de oorspronkelijke bestandjes. Ik heb geen overgangen gebruikt, maar puur achter elkaar op de tijdlijn gezet en deze daarna geexporteerd. Ik heb verschillende soorten extensies gegeven. En AVI schoot er helemaal gigantisch uit. Moet ik soms andere instellingen gebruiken, maar welke?

Henk.

Link naar reactie
AVI is een verzamel naam , binnen he avi formaat is er nog compressie voor de audio en video mogelijk.

Als je nix insteld in premiere zal deze de video ongecomprimeerd opslaan met als resultaat een enorme avi.

Kies in het save venster voor geavanceerd en stel onder video en audio een compressie in. Let wel op: een hoop standaart video codec's staan het niet toe dat je ook de audio comprimeerd, premiere zal dan een error geven of het gemaakte bestand is dan niet afspeelbaar.

Wil je wel audio en video compressie; save de avi ongecomprimeerd en comprimeer later in virtualdub zowel de video als audio tot bv divx/mp3.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...