Ga naar inhoud

Aansluiten JVC GR-DVJ70 op de PC


Aanbevolen berichten

Ik wil mijn digi-camera merk: JVC nr.: GR-DVJ70 rechtstreeks aansluiten op de PC. De bijbehorende kabel is voorzien van een vierpolige mini-jack (voor de uitgang camera)naar drie tulpstekkers (video en audio rechts en links) Met behulp van een SCART-verlooppstekker lukt het niet om audio en video samen naar de S-video aansluiting op mijn grafische kaart of TV-kaart te brengen. Ik krijg wel beeld, maar geluid moet ik via wat extra snoertjes en klemmetjes naar de geluidskaart (Creative 5.1) brengen. De videokaart (ASUS V7700) heeft een 7 polige stekker voor CCD/camcorder input, etc. Mijn TV kaart (Pinnacle Studio PCTVrave) heeft een vierpolige aansluiting. VRAAG: bestaat er een verloopkabel of een kabel van mini-jack naar S-video zodat ik beeld en geluid op 1 aansluiting kan aansluiten. Weet iemand de aansluitgegevens van de connectors (4 en 7 polig)zodat ik desnoods het kabeltje zelf kan fabriceren. gr. Martin
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...