Ga naar inhoud

blijft pompen en aardlek vliegt eruit


kees-67

Aanbevolen berichten

mijn bosch WFL288y/02 blijft pompen en is daarna uitgezet omdat hij het programma niet afmaakte.Vervolgens heb ik de volgende controles gedaan; 1.(een stekker van het verwarmings element was zwart en weggesmolten) ik dacht het euvel te hebben gevonden.verwarmings element gecheckt en dit wordt heet als er stroom op wordt gezet en de sensor op het element reageert op warmer worden . 2.het reservoir voor de afvoerslang gereinigd want dit was redelijk vervuild. Alles weer in elkaar gezet en getest op de centrifugeerstand omdat hij daar eerst ook bleef pompen en vervolgens niets deed. Nu werd er afgepomp en begon de trommel langzaam te draaien. Op het moment dat de trommel moest versnellen vloog weer de aardlek eruit. Is hier nog iets aan te doen of wordt het een ingewikkelde electrische zoektocht. De machine is 9 jaar oud
Link naar reactie
Bedankt voor de snelle reactie. Bij toeval is het euvel ontdekt en doet de machine het weer als vanouds. Bij mijn controles heb ik ws de stekker van de motor gestoten en bij het weer monteren van de onderplaat zag ik dat deze er scheef op zat.Alles werkt weer als vanouds.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...