Ga naar inhoud

Indesit Wixe 147 start niet meer


Hermen

Aanbevolen berichten

Hallo, Wij hebben een Indesit Wixe 14.Vanmorgen nog een was meegedraaid maar bij de volgende was wilde die niet meer starten. Eerst gaf die de foutmelding DOOR.De deur sluit wel goed en word ook vergrendeld maar dit word niet meer door het rode slotje op de display aangegeven. Ik heb hem gereset waardoor die wel weer begon te draaien maar maakte niet het programma af en deed niks meer.Ik heb het filter(pompje) onderin schoon gemaakt maar zie alleen het programma op het display staan.Deur sluit word vergrendeld het rode slotje krijg ik niet te zien en hij wil dus niet meer starten. Wie kan mij hier mee helpen
Link naar reactie
Grote kans op defecte deur vergrendeling maar kan ook een probleem met de elektronica module(s) zijn. Controleer eerst de deurvergrendeling zelf om smeltplekken, verkleuring of gammele stekker verbinding. Verwijder hiervoor het bovenblad. Je kun nu net tussen de kuip en het front door. Is de deurvergrendeling goed controleer dan de elektronica module achter de knoppen en onder in op losse contacten en koolborstels gruis.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...