Ga naar inhoud

AEG Lavamat princess gaat niet meer aan


arapax

Aanbevolen berichten

Sinds vandaag heb ik het volgende probleem met mijn wasmachine. Nadat ik een wasprogramma heb geselecteerd drukte ik op start en hij begon te lopen. Toen realiseerde ik me dat ik niet het juiste programma had geselecteerd en heb de machine uitgedraaid met de draaiknop. Na het weer inschakelen met de draaiknop bleef de display uit en werkt het apparaat niet meer. Ik heb de trekschakelaar gecontroleerd en die gaf wat vonkjes en heb ik gedemonteerd en en snoer direct aangesloten. Ik heb gecontroleerd of er spanning op de aansluiting staat, wat het geval is, maar het apparaat wil nog steeds niet inschakelen via de draaiknop. In de handleiding of op internet kan ik niets vinden over dit euvel, ik vroeg me af of iemand misschien weet waar dit aan kan liggen en of ik het eenvoudig zelf zou kunnen oplossen? Bij het openschroeven van de machine ben ik ook geen losse onderdelen oid tegengekomen.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...