Ga naar inhoud

blijft water afpompen


dash118

Aanbevolen berichten

Hallo! Ik heb hetzelfde probleem. AEG Mod.L60660FL Type FLI556LD1. Er komt niet vanzelf een foutmelding, door knoppen in te drukken zoals elders op dit forum beschreven krijg ik E41. (Deur lijkt overigens goed te sluiten). Geen water aanwezig, elk programma start met pompen. Heb slang van niveaumeter afgekoppeld en in geblazen, lijkt niet verstopt. Moet ik ook in niveaumeter blazen? Daar krijg ik geen lucht in. Ook machine gestart met slang losgekoppeld van niveaumeter, pompt hij ook. Wat kan ik doen? NB Wasmachine is net verhuisd. Eerste programma (zonder was) leek het gewoon te doen. Zit nu met bergen vankantiewas...
Link naar reactie
Ik neem aan dat je de foutcode hebt opgevraagd met gesloten deur. Dan de deurvergrendeling controleren op verkleuring/smeltplekken en gammele stekker verbinding. Bovenblad er af, je kunt dan net tussen front en kuip door werken. Vraag: hebben tijdens de verhuizing de transport bouten er wel ingezeten? Zo niet dan heeft de kuip alle kanten op geklappert en is er mischien een stekker deels losgetrokken. Advies: alle stekkers controleren en aandrukken. In nivo regelaar blazen? Heeft geen zin, heeft een https://shop.aeg.nl/Wassen/Wasmachines/Elektronica/Analoge-drukschakelaar-wasmachine/p/3792216040 zonder schakel contacten.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...