Ga naar inhoud

AEG machine geeft E50 storing


Tessa-3

Aanbevolen berichten

Ik constateerd 2 problemen en vraag me af of het zinvol is iemand naar mijn wasmachine te laten kijken. De machine heeft nu een paar keer de melding E50 gegeven. Als ik vervolgens een ander programma kies, gaat ie prima verder. Verder heb ik het probleem dat een was met een molton (die loeizwaar wordt als deze nat is) met moeite wil centrifugeren. Het lukt alleen als ik de molton apart was (en de machine dus nog niet half vol is) en de lap goed verdeeld wordt. Anders staat ie te stuiteren en gaat ie niet centrifugeren. Ik moet er altijd bij zijn om te kijken of het goed gaat. Andere was erbij doen gaat niet goed. Ik heb een AEG aquacontrol 72800; is nog maar een jaar of 4 oud. Iemand een tip?
Link naar reactie
Ik krijg inderdaad een E52 melding. Koolborstels dus. Dank ook voor het filmpje. Ziet er naar uit dat ik dat zelf wel kan. Ik zoek op de site van wasmachine.nl of ik die kan aanschaffen maar zie niet waar. Kijk ik niet goed of moet ik ergens anders zijn?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...