Ga naar inhoud

wasmachine bosch wae24190nl/01 maakt slu


Jaap-O

Aanbevolen berichten

bij inschaklen wasmachine gebeurd er nog helemaal niets maar als de trommel net draaid of wil gaan draaien klapt de aardlek of de automaat eruit . de trommel draaid op het programma centrifugeren heel kort zon 5 sec en dan klapt de aardlek of automaa eruit Heb geen rare dingen geroken bij open maken maar vond wel veel koolgruis bij de motor.Heb deze nu uitgebouwd en koolborstels verwijderd ,maar weet eigenlijk niet zeker of dit het wel kan zijn, ondanks dat het allemaal gebeurd bij het draaien van de trommel. Kan het zo zijn dat de koolborstels hiervan de oorzaak zijn ?? wie o wie heeft dit wel eens gehad.
Link naar reactie
allereerst bedankt Harry voor je reactie ik heb de motor er inmiddels uit en ja de bedrading en motor zitten onder het gruis , de koostofborstels inmiddels verwijderd uit de motor deze zijn niet zo lang meer,denk dan aan minder dan 1 cm vanaf de koperen draad. Ik zal inderdaad de motor uitblazen met perslucht , vervolgens heb ik in ieder geval twee nieuwe borsteljes besteld, nu wachten dat ze binnen komen, want ik heb hem niet zonder motor gestart, wat ik natuurlijk wel zou kunnen proberen, maar voor ik de machine uit elkaar haalde deed hij de sluiting al ontstaan bij alleen de keuze centrifugeren, je hebt dan volgens mij dan alleen de pomp en de motor aan , pompen deed die goed bij de keuze afpompen, dus kan het dan alleen de motor zijn ? denk ik zo ,,maar ik ben een leek op dit gebied.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...