Ga naar inhoud

wasmachine neemt geen water in


wm-1

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb een Marijnen wasmachine CMF 805 die na het aanzetten op een willekeurig programma begint met afpompen en daarna stil valt. Alleen het lampje "spoelstop" brandt dan. De watervoor-ziening tot aan de inlaadklep is in orde. Wie heeft er tips?
Link naar reactie
Meerdere oorzaken mogelijk. Lees de foutcode eens uit. Start een willekeurig programma op. Als hij begint druk dan de toetsen Start/Pauze en Extra Spoelen samen in en houd ze ingerukt. De lampjes Einde en Start/Pauze gaan nu knipperen in een bepaald patroon. Wat is dit patroon?
Link naar reactie
Wel grappig, ik heb alles nagekeken en doorgemeten en heb ten lange leste de printplaat eruit gehaald die was op wat aansluitpunten geoxideerd en vuil. Schoon gemaakt met alcohol, laten drogen en weer gemonteerd en wat schets mijn verbazing alles doet het weer. Een programma op 95 gr. laten draaien en zonder problemen. In elk geval bedankt voor het meedenken. Groet WM
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...