Ga naar inhoud

stank van wasmachine


monique-72

Aanbevolen berichten

Hallo Ik ben niet tevreden met de Samsung eco bubble typ WF 0806Z8E . Heb deze in december 2012 gekocht na 4 maanden hebben ze de manchet al kunnen vernieuwen. Hier lekte water langs de deur, en het rubber manchet zette uit. Nu weer een jaar verder stinkt mijn wasmachine en was enorm, zelfs na een aantal schoonmaak beurten is er geen verbetering. Pomp al meerdere malen schoongemaakt, die ook niet vuil was. Wie kent dit probleem en wat kan ik er zelf nog meer aan doen ? groetjes Monique
Link naar reactie
Misschien dat dit filmpje je van de concurrent je verder helpt.(kopieer de onderstaande link in de adresbalk) groet Frank (KunnenWijHetMaken.nl) http://www.kunnenwijhetmaken.nl/stapsgewijs_zoeken/iframe_2.php?apparaat=wasmachine&type=Bosch%20Universeel&probleem=onderhoud%20geurtjes%20uit%20uw%20wasmachine|7&url=LkRDSMe-fu4
Link naar reactie
Hartelijk dank voor de reacties Maar ik gebruik altijd vloeibaar wasmiddel,die in het speciale bakje moet. En was de meeste was op 60c. Maak ook regelmatig de wasmachine schoon, zonder dat deze het zelf aangeeft.( dit is nog nooit gebeurt )Gebruik dan schoonmaak azijn.Deur staat na het wassen altijd open. Afvoer is ook in orde. Mijn vermoede is dat het misschien iets te maken heeft met de bubbels. Kan dat ? groetjes Monique
Link naar reactie
Dat je met bubbels op lagere temperatuur kan wassen kan invloed hebben op de vorming van schimmel. Maar je zegt zelf dat je niet op lage temperatuur wast. Ik zie geen logische verklaring hoe de bubbels zelf de geur kunnen veroorzaken. Groet, Frank (KunnenWijHetMaken.nl)
Link naar reactie
Heb wel geen verstand van dit merk maar eigenlijk gaan hier een paar dingen fout Er wordt niet gesproken over het wassen op 95 graden Schoonmaak azijn. Is niet geschikt voor dit soort problemen azijn is namelijk een ontkalker en geen reiniger Door de bubbels en TE veel zeep krijg je ook dat de machine op verkeerde druk komt en dan stopt hij dus met verwarmen en wordt hij dus geen 60 graden Ook is het zo dat door de bubbels en veel schuim daardoor krijg je aanslag op plekken waar er tijdens een schoonmaakwas op 95 graden geen water komt en dus niet wordt weggehaald Kijk maar wat je met deze info doet maar bij ons merk hebben we hier ook veel last van ondanks dat wij geen bubbels hebben
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...