Ga naar inhoud

Afvoerdroger aansluiten op afvoer wasmac


Aanbevolen berichten

Ik verhuis naar een appartement waar ik de afvoerslang van mijn afvoerdroger niet naar buiten kan leiden. Er is wel een dubbele afvoer voor het water van de wasmachine. Bestaat er een verloopstuk voor het verleggen van de brede opening van de afvoer naar een dunnere en kan die dan worden gehangen in de waterafvoer van de wasmachine??
Link naar reactie
Ik neem aan dat je bedoed dat je een droger hebt met een slang van 10 a 12 cm. De slang van een lucht afvoer mag NIET versmald worden omdat hij dan zijn warmte niet kwijt kan. Tevens mag je geen lucht in de water afvoer persen. Wat je wel kun doen is bij de witgoed (onderdelen) winkel een unit aanschaffen die je op het einde van de lucht slang zet. Hierdoor word de natte lucht omgezet in water. Als het bakje val is gooi je deze leeg. Ik heb hier zelf geen ervaring mee. Zie http://kunststoffen.nedco.nl/kunststoffen_dutch/witgoed-accessories/condensbak.html?gclid=CIHk6vjZ5L4CFcbKtAod_g0Ayw voor uitleg en een paar voorbeelden.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...