Ga naar inhoud

Witte pluizen op wasgoed


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben ten einde raad. Ik heb een Samsung Ecobubble wasmachine die op al mijn kleding die ik was een enorme berg witte pluizen achter laat. Ik begrijp niet waar het vandaan komt. Er is nog nooit een zakdoekje of ander pluizigs mee gewassen. Ook was ik nooit handoeken en ondergoed bij mijn normale kleding. Ik was alles apart. Ik heb het vuilfilter bekeken en die was brandschoon. Ook de rubberen rand is schoon. Ik heb de wasmachine al een aantal malen het programma \"Trommel reinigen\" laten draaien. Ook dit mocht niet baten. Vandaag heb ik een nieuw gekocht broek gewassen. De broek was het enige in de wasmachine. Toen ik hem eruit haalde zat hij helemaal onder de witte pluizen. Kent iemand dit probleem of weet waar de oorzaak ligt en hoe ik dit oplos? Iedere was een uur besteden aan mijn kleding afschuieren en afzuigen is ook geen doen. Bedankt alvast.
Link naar reactie
Hallo Harry, Het gaat echt om stof. Ik heb gekeken maar kan niks vinden. De rubberen rand heb ik al verscheidene schoon gemaakt maar hier zit telkens zo weinig in dat ik niet geloof dat dat het kan wezen. Het vuilfilter ziet er ook brandschoon uit. Het is altijd wit stof, nooit een andere kleur. Het enige witte wasgoed dat ik heb zijn handdoeken. Het vreemde is dat er nooit een beetje op het wasgoed zit. Zwarte broeken zijn naderhand meer wit dan zwart.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...