Ga naar inhoud

Vervanging manchet


Edwin-9

Aanbevolen berichten

Omdat een rubberen manchet niet tegen weekmakers (massagehanddoeken met massageolieresten) kan. Dan gaat deze lubberen onderaan de rand en word deze te flexibel. Nu heb ik al een siliconen manchet erin laten zetten maar deze heeft spontaan een gat / scheur onderin de mantel gekregen en is hierdoor gaan lekken, en de ring met veer hing half aan de deur. Ik heb hier fotos van maar kan deze niet bijvoegen. Ging ervanuit dat ze misschien niet een juiste ring geplaatst hadden. De was die erin zat is niet beschadigd en waren 12 handdoeken en die kunnen geen scheur als deze veroorzaken. Mocht je de fotos willen zien mail mij dan even ben zeer benieuwd naar je reaktie. Alvast bedankt voor je antwoord op de vorige vraag.
Link naar reactie
Waarschijnlijk is er dus iets scherps langs gekomen Zoals een rits of zo Heel zonde dat hij al zo snel stuk is maar ik heb zojuist in het Miele systeem gekeken en ik kom niet duurder als 119,45 dus ik weet niet waar je hem koopt maar 220 is echt veel te duur En hoezo is de verkeerde geleverd?
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...