Ga naar inhoud

TFT monitor voor allround & gaming


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik zoek dus een goede TFT monitor en ik heb de volgende eisen: - budget: max 220 euro voor de monitor alleen (dus excl pixelgarantie, verzending etc) - liefst bestellen bij azerty, ivm dat pixelgarantie daar slechts 10 euro kost - Grootte van het scherm: 19'' of 20'' of 22'' maximaal. Ik zit nu met een 17''CRT dus elk scherm is een significante verbetering. - Goedkoper verdient altijd de voorkeur - Wat doe ik ermee: 30% gamen 25% films 45% office/internet/2d/etc Ik wil dus GEEN ghosting, of bijna geen ghosting. Nu kwam ik uit op de volgende schermen: Samsung Syncmaster 226BW , echter dit scherm heeft verschillende versies in omloop, en daar zit ik eigenlijk niet echt op te wachten, verder zijn de 223BW en 224 BW nog opties. Acer AL2223W LG L227WT - PF Belinea 1925 S1W Samsung Syncmaster 2032BW (20'' voor maar 145 euro??) of weet iemand nog een goede suggestie? Bvd! FTI :wink:
Link naar reactie
hallo, Wat dacht je van dit scherm, bij Azerty is hij 196, ik heb hem zelf ook maar dan in 20 Inch, ik doe er vanalles mee, internet, gamen en de rest. Heel helder beeld, en heeft DVI-I en D-Sub. Response: 5 ms Screen Size: 22 Inch Pixel Pitch: 0.282 mm Resolution: 1680x1050 Pixels Hier de link voor meer info: http://azerty.nl/producten/product_detail/155/55864/p223w.html M.v.g. Tompecht
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...