Ga naar inhoud

digitale tv op computer


Aanbevolen berichten

[quote:49123b598f]enkele kanalen bestemd zijn voor externe bronnen. Op mijn huidige tv is dat bv kanaal 37, daarop kan bv een extern apparaat functioneren.[/quote:49123b598f] Deze zin lijkt me heel duidelijk, toch? Even goed lezen. In gewoon Nederlands: er kan een videorecorder, een dvd-speler, een spelcomputer e.d. op aangesloten worden. Het tv-toestel geeft datgene weer wat door de dvd-speler (als voorbeeld genomen) wordt aangeboden.
Link naar reactie
Via een scartkabel gaat er zowiezo geen digitaal signaal. Als je geen digitale TV hebt kan er ook geen digitaal signaal ontvangen worden. Ik zal jou vraag dus even ontleden, jij vraagt: [i:9596f5904e]Hoe krijg ik een digitaal signaal, wat via een scart aansluiting uit het digitale modem komt op mijn computer waar normaal een analoge coaxkabel op de tv kaart past?[/i:9596f5904e] Ten eerste komt er via de scart dus geen digitaal signaal. Ten tweede is het geen digitaal modum maar een receiver / decoder En een verloop van een scart naar een gewone antenne kabel bestaat niet. dus vertel eerst eens welke aansluitingen (uitgangen) er op je decoder zitten. kunnen we van daaruit verder.
Link naar reactie
Ik heb tv digitaal van ziggo. Ik heb dus een aantal lijnen in huis waarvan er twee naar een digitale decorder lopen, die met een coax kabel wordt gevoed en van waaruit met een scart kabel de tv wordt gevoed. Er zit verder een coax uitgang op waarmee het signaal eventueel verder kan worden gevoerd. reden waarom ik via een extra digitale decoder wil werken is de lange afstand tussen kabelmodem en computer, een analoog signaal moet flink worden versterkt, digitaal niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...