Ga naar inhoud

LG 14420 storing


Klemann

Aanbevolen berichten

Ik heb meer dan een jaar geleden een LG 14420 overgenomen van een vriendin. Ik heb aan het begin een OE storing gekregen, toen zat er een kleurendoekje vast in de filter linksonder. Nu krijg ik sinds een week bij elke wasbeurt dezelfde OE storing, maar er zit niks vast in de filter. Ook de slangen waarvan in het boekje gezegd wordt dat deze geklemd kunnen zitten, is niks aan de hand. Kan iemand mij misschien helpen met dit probleem?
Link naar reactie
Als er water in de machine zit en je kiest voor afpompen, pomt hij dit dan ook in één keer volledig weg? Mogelijk zit er nog een verstopping (= doekje...) tussen de trommel en de kuip in de afvoerslang geklemd. Verwijder hiervoor de achterzijde. Je zit nu een slang tussen de kuip en de pomp zitten. Haal deze slang los van de kuip en controleer op verstopping. Controleer ook of de ECO bal in deze slang wel vrij kan bewegen. PS: de machine eerst geheel leeg laten lopen.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...