Ga naar inhoud

geen beeld op tv met BSplayer pro


Aanbevolen berichten

hallo! ik heb een probleem dat ik zelf niet opgelost krijg. ik wil graag films vanaf mijn laptop afspelen op mijn tv. ik speel de films af via bsplayer. de film draait gewoon goed op mijn laptop. eerst sluit ik mijn laptop aan op mijn tv via s-video. (s-video kabel in mijn laptop, videokabel in de gele ingang van de tv.) vervolgens kan ik met die blauwe FN knop en de F8 knop op mijn laptop het beeld zo instellen dat het op zowel mijn pc als op mijn tv verschijnt. dit alles gaat goed. vervolgens speel ik de film af via bsplayer. op mijn laptop draait de film gewoon. maar op mijn tv zie ik alleen een zwart beeld (en dan bedoel ik, daar waar de film zou moeten draaien, want de rest van de achtergrond zie ik wel.) verder reageert alles zoals het moet. bij media player heb ik hetzelfde probleem. maar dan zet ik mijn laptop op de modus 'tv-only.' dit werkt hier wel, maar bij bsplayer niet. als ik dit bij bsplayer doe, en ik zet hem daarna weer op 'pc-tv' of 'pc-only' blijft ook op mijn laptop het beeld zwart. kan iemand mij vertellen hoe ik toch via bsplayer films af kan spelen op mijn tv (en dan het liefst op de 'pc-tv' stand?) dit zou ik super fijn vinden! hieronder nog wat technische info die misschien van belang is: alvast bedankt! groetjes, marijn pc: asus A6VA intel prentium centrino processor: 1.70 GHz kloksnelheid: 418 MHz, 1.00 GB windows: microsoft windows xp service pack 2 versie 2002 home edition grafische kaart: ATI Mobility REadeon x700 128mb bsplayer: BS.Player PRO v2.27.959 tv: Philips breedbeeld modelnr: 28pw9503/12
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...