Ga naar inhoud

Miele W840 spoelen knippert


Aanbevolen berichten

Beste, Mijn wasmachine Miele, type Novotronic W840, doet het niet meer. Het lampje bij \"spoelen\" knippert. Wat kan het probleem zijn? Ik heb al gelezen over de koolborstels en die gecontroleerd. Ze zijn nog ongeveer 17 mm lang. Eén ervan zit iets losser. Maar voor de rest zien ze er goed uit. Zou ik die moeten vervangen? Of kunnen er nog andere problemen zijn? Hopelijk kan iemand me helpen!
Link naar reactie
Het probleem met spoelen. Dat gaat knipperen is altijd tussen de electronica en het draaien van de motor Dus dan kijk je eerst naar Alle contacten moet je meten beginnend links 1 en 2 Daarna 3 en 4 Daarna 5 6 7. Moeten allemaal met elkaar door te meten zijn 8 en 9 10 is de aarde Koolborstels Bedrading Stekkers Module plastic ding waar de koolborstels inzitten die kan open en soms brand er iets door Eventueel electronica. Vertel wat voor printplaat je ziet Heb je er wel aan gedacht om de koolborstels weer in te drukken
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...