Ga naar inhoud

LG Wasmachine - Lagers binnen paar jaar


Aanbevolen berichten

Ik heb 5 jaar geleden een LG wasmachine gekocht, een LG DD147MWN om precies te zijn voor 579 euro (dit type is niet meer leverbaar, daarom maar even review bij ander type). Inmiddels zijn de lagers versleten en maakt de machine een enorm kabaal. Dit met matig gebruik (2-3 keer per week). Contact opgenomen met LG, advies: niets meer aan te doen, beter een nieuwe kopen! Monteur was nog wel zo vriendelijk om mijn geval door te geven aan zijn verkoopafdeling zodat die een bod kunnen doen op mijn oude machine (restwaarde) op het moment dat ik een nieuwe LG zou kopen. Echter nooit meer iets van gehoord, blijkbaar hebben ze iets beters te doen. Garantie is verlopen uiteraard (zit wel 10 jaar garantie op de motor, maar ja als de rest van de machine binnen 5 jaar kapot is heb je daar ook niet heel veel aan natuurlijk). Volgens experts zou je echter zelfs met 5 keer per week gebruik zo\'n 10 jaar moeten doen met een wasmachine. Dit is dus gewoon een slecht product. Jammer dat dit soort fabrikanten gewoon slechte rommel op de markt mogen brengen en daar niet voor aansprakelijk gesteld kunnen worden. Rest nog maar één ding: naming and shaming. Koop dus nooit een LG wasmachine, want binnen een paar jaar kun je een nieuwe kopen!
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...