Ga naar inhoud

Whirpool AWM 6444 wilt niet meer


Cesar-1

Aanbevolen berichten

Ik heb hier een Whirpool AWM 6444 inmideels 8 jaar oud, en opeens wilt het niet meer. Het programma start normaal, maar voor dat het water binnen gepompt is, de machine stopt en het licht \"deur open\" knippert. Ik heb de koolborstels gecontroleerd en ze zijn nog voor een paar jaren goed. Ik heb geen idee wat de oorzaak kan zijn. Kan iemand mij wijzen a.u.b ? Alvast bedankt
Link naar reactie
Hi Harry Bedankt voor jou reactie. Nee, komt helemaal geen water in. Ik heb het waterleiding gecontroleerd en zit allemaal goed. Goed druk ook. Ik heb ook de programma Afpompen/Centrifugeren geprobeerd(wat in mijn idee geen water gebruikt), en doet het ook niet Ik weet het niet meer...
Link naar reactie
Lijkt op probleem met de deurvergrendeling. Sluit de deur en geef een vlinke klap op de deurrand aan de kant van de vergrendeling. Probeer de machine nu opnieuw. Controleer de vergrendeling op smelt en verkleur plekken, controleer ook de stekker verbinding van de vergrendeling. Je kunt er bij komen door het bovenblad te verwijderen, je kunt dan net tussen de kuip en het front door.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Hi Harry Bedankt voor jou bericht, en sorry voor de laat reactie. Ik heb de deurrelai gekeken, en lijkt me goed. Alle draaden zijn ook prima volgens mij. Ik heb ook gemerkt dat de filter is een beetje zwart gekleurd, weet het niet als normaal is(na zo veel jaren). Ik heb geen idee nu :(
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...