Ga naar inhoud

LG DD147MDWB lager/simmering reparatie


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een LG wasmachine van ongeveer 3 jaar oud, waarvan de simmering en waarschijnlijk ook het lager defect is. De machine begon tijdens de laatste was ineens herrie te maken en na afloop vond ik resten van de simmering in de trommel, dus ga ik er vanuit dat dat de oorzaak is. Ik heb de machine verder niet meer gebruikt en twijfel tussen zelf een poging wagen te repareren of een monteur te laten komen. Ik ben dan ook benieuwd of iemand een idee heeft wat een reparatie ongeveer gaat kosten. Helaas is de winkelketen waar hij gekocht is, failliet dus kan ik daar niet terecht. Het gaat dus om een LG DD147MDWB (Direct Drive, 7 KG)
Link naar reactie
Is een gok maar volgens mij 2 lagers en een simmering. Motor er af en goed onhouden hoe alles zat. Evt foto\'s maken. http://www.europart.nl/wasmachine+onderdelen/trommel-kuip-lager/skf/lager/00015451/ Mogelijk kun je wat met deze http://elektrotanya.com/lg_wd-10360td_10361fd-td_12360fdb-fdn-td_12361fd-td_14360fdb-fdn-td_14361td_5_6_sm.pdf/download.html van een andere direct drive model. Geef de site even tijd en kies dan voor \"Get Manual\" onder het preview blok.
Link naar reactie
  • 9 maanden later...
Ik ben benieuwd hoe dit is afgelopen. Wij hebben nu voor de derde keer dit probleem. Inmiddels heeft LG haar garantiebepalingen ongemerkt aangepast. Eerst was het 7 jaar trommel en motor nu tien jaar op alleen de motor. Nu houden ze zich van de domme en zeggen dat een machine van drie oud is.... Raparatie doen ze nu niet meer zeggen. Heeft iemand ervaring met een reparatie. Het wordt anders een pittig dure machine.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...