Ga naar inhoud

Brandlucht bij Miele Meteor V8500


S.Hessels

Aanbevolen berichten

Dag allen, Wij hebben een probleem met onze wasmachine. Tijdens het doen komt er een brandlucht vrij. Deze is met name waarneembaar bij zwaardere wassen en bij het centrifugeren. Tevens hoor ik (zachtjes) een klikkend geluid als ik de trommel draai. Ik vroeg mij af wat het probleem hiervan zou kunnen zijn? Bij voorbaat dank! Stefan
Link naar reactie
Hoi Witgoedexpert, Ter beantwoording van je vragen: 1. Ik zie de trommel niet of nauwelijks bewegen tov de manchet. 2. In de machine zelf kan ik geen grijze korreltjes vinden, maar als ik mijn vinger door de ruimte voor de afvoer haal, dan vind ik wel grijze stukjes, temidden van zwart gruis. 3. Ik hoor ongeveer 20 clicks per wenteling. Ik hoop dat u mij kunt helpen. Gr, Stefan
Link naar reactie
Nou dat is duidelijk een slecht punt in de motor daardoor krijg je een hogere weerstand en zal de koolborstels gaan vonken Bekijk de motto maar eens voel aan de het deel waar de koolborstels overheen glijden hier zal je iets geks voelen. Het wordt dus een nieuwe of gebruikte motor Ik hoor het wel als ke meer info wilt hebben
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...