Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hangt de trommel netjes in het midden tov de deur? Draai de trommel eens met de hand rond: bijgeluiden? Kun je de trommel omhoog/omlaag/links/rechts/voor/achteruit bewegen tov de kuip? Indien scheef, speling of bijgeluiden dan liggen de lagers er uit of is het trommel kruis gebroken.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Hallo Harry, De trommel hangt in het midden en is niet bewegen vanlinks/rechts/boven en onder.Zoals ik kan bekijken is het gietijzerenkruis niet stuk. Kan het misschien niet aan de veren liggen waaraan de kuip hangt,deze zijn niet stuk. Als centrifugeren begint komt de in balans, hoe hoger het toerental des te meet de kuip gaat schudden en veel lawaai begint te maken.
Link naar reactie
Zoals bij veel machines van deze leeftijd is het probleem toch de binnentrommel Er zit een laag vloeibaar tussen het kruis en de trommel hierdoor is hij verzwakt en komt hij naar voren en raakt dus het manchet De oplossing is dus een andere binnentrommel of een nieuwe machine En als je iets nieuws koop gebruik dan geen vloeibaar meer en was elke maand of vaker 90 graden te wassen Ik weet niet in welke regio je woont anders heb ik wel een adres voor je
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...