Ga naar inhoud

Bosch Classixx 5: trommel vol plastic de


DeniseK

Aanbevolen berichten

Hallo, Wij hebben een Bosch Classixx 5 wasmachine. In mei 2009 gekocht. Nu zit de trommel sinds gister helemaal vol met plastic dingetjes. Volgens mij komt het door het rubber. De trommel zit niet erg los dus volgens mij zijn de lagers niet kapot (ik kan de trommel wel een beetje opzij duwen maar niet heel ver). Wij hebben 1 wasmachinereparateur gebeld maar die zei gelijk dat we beter een nieuwe wasmachine konden kopen. Kent iemand dit probleem? Ik vind het vreemd dat een wasmachine binnen 5 jaar al kapot zou zijn.
Link naar reactie
Graag het volledige type nummer, Classixx is een modellen lijn. Nummer staat in de deurrand. Welke kleur hebben de \"plastic dingetjes\" en is dit hard of zacht? Is dit de zelfde kleur als het deurrubber/manchet? Heeft de machine metalen of kunststof wasverdelers (die 3 of 4 stroken dwars in de trommel) en indien kunststof: welke kleur? Hangt de trommel in net midden van de deur of hangt hij door? Als je de trommel met de hand draaid, draaid hij dan netjes rond of ei vormig?
Link naar reactie
  • 3 weken later...
hey, heb hier ook een bosch clasixx5 WAA 28291 FG/14 de trommel draait als een ei, grijze stukjes plastic bij het waslinnen, zwieren doet hij nog wel maar volgens mijn indruk niet op volle toeren maakt ook een kloppend lawaai. Is dit nog te herstellen of beter een nieuwe aanschaffen, is net over de 5j oud nu.
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
  • 2 maanden later...
Graag alle type nummer info uit de deurrand even vermelden. Wat is de kleur van het slijpsel? Wat is de kleur van het manchet? Is het manchet ook beschadigd door aanlopen van de trommel? Zit er speling tussen de trommel en de kuip? Heb je krassen op het glas van de deur? Draait de trommel netjes in het midden van de deur of zwiebert hij? Krijg je ook zwarte/grijze strepen of vlekken in de was? Is bij witte was op hogere temperatuur het best zichtbaar.
Link naar reactie
  • 9 maanden later...
hallo ik heb een wasmachine van hetzelfde type knarsend geluid bij ronddraaien (manueel) van die grijze plastic (harde) stukjes in de trommel heb nu alles gedemonteerd maar het lager zelf lijkt mij in orde in tact en geen speling? ook geen grijze gruisafzetting in debuurt van het lager. Heeft er daar 1 van jullie al een antwoord op gevonden??? mvg kjell Missorten
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...