Ga naar inhoud

Zanussi rubino 2 1200


Gerard-10

Aanbevolen berichten

Hallo, wie kan mij helpen. Sinds een paar dagen werkt de wasmachine niet meer. hij is er mee gestopt midden in een programma. Er stond toen nog water in. De speciaal functie afpompen werkt nog gewoon. De speciaal functie centrifugeren werkt niet compleet, de trommel draait iets rond en stopt er dan mee. De normale programma`s werken alleen in het begin, dus het vol pompen en daarna stopt alles. de ledjes staan stil, ook de trommel en er knippert niks. Door het systeem uit te lezen, 60katoen+extra spoelen knop geeft een knippercode van 4. Ik ben zelf redelijk handig en heb de koolborstels al een keer vervangen bij deze machine. Wie kan mij helpen met deze storing?
Link naar reactie
HarryO, Ik had al een andere deurvergrendeling/relais besteld. Deze erop gezet, helaas geen verandering. Stekker en oude deurvergrendeling zagen er verder goed uit. Ik denk dat ik as weekend maar eens de bovenkant eraf haal of daar bij de draden nog iets te zien is. HarryO nog andere suggesties? Kan het niet aan de aansturing(printplaat) van alles zitten?
Link naar reactie
E37: «sensing» circuit of 1st level pressure switch faulty Ik zou toch eerst de bedrading en stekker verbindingen tussen de module en de nivo regelaar na kijken. Ik verwacht niet dat de module zelf stuk is. evt nogmaals controleren op slechte soldeer verbindingen. PS: zit er nog meer koolborstel gruis in de machine?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...