Ga naar inhoud

werkt Battlefield 2 met de Geforce Go 7600 128 MB turbocache


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal... Ik wilde even weten of het spel Battlefield 2 met deze kaart te gebruiken is. Ik lees op het internet tegenstrijdige berichten namelijk, en INVIDIA bulkt niet over van support. Ik heb een laptop besteld met deze kaart. Specs: Intel® Centrino® Duo Mobile Technology featuring Intel® Core™ Duo Processor T2350 Intel® PRO/Wireless 3945ABG network connection and Intel® 945PM Express chipset clock speed : 1.86 GHz front side bus : 533 MHz 2nd level cache : 2 MB Systeemgeheugen standaard : 1,024 MB *(laat ik uitbreiden tot 2 GB) technologie : DDR2 RAM (667 MHz) Grafische controller fabrikant : NVIDIA® type : NVIDIA® GeForce™ Go 7600 supporting TurboCache™ technology geheugengrootte : 128 MB dedicated VRAM (up to 399 MB total available graphics memory using TurboCache™ technology with 2 GB system memory) geheugentype : DDR Video RAM (resp. DDR Video RAM and DDR system memory combined) aangesloten bus : 16x PCI Express Interne video modi resolutie : 1,440 x 900 maximaal aantal kleuren : 65,536 Max Externe Video Modes Max Resolutie : 2.048 x 1.536 Max kleuren : 16 miljoen Max Refresh Rate : 60 Hz Alvast bedankt voor eventuele hulp en uitsluitsels indien nodig ;) gr. B.
Link naar reactie
mijn buurman speelt oblivion en stalker op een laptop met die videokaart. Het heeft niet veel over maar het kan wel. De laptops die ik gezien heb met zeer goede grafische kaarten zijn die xps machines maar die zijn heel duur. 2500 euro dacht ik. Op lanparty's waren dat de enige laptops die ik gezien heb die fatsoenlijk BF2 draaien met mooie resoluties.
Link naar reactie
hartstikke bedankt mensen, voor jullie reacties :) zeker die checker is ontzettend makkelijk.. Maar ik kan dat nu alleen dus testen op de laptop die ik al heb. (waarbij ik weet dat ik BF2 kan spelen) de laptop waar ik het over had, is in bestelling, maar kan m nog annuleren denk ik. Heb een anderew gezien Packard Bell Duo Core 1,55 ghz Geforce 8600m (256 MB dedicated) 1,99 GB DRAM zal die beter werken? Nogmaals bedankt :)
Link naar reactie
Als je battlefield 2 wilt spelen zou ik toch die andere laptop kiezen, omdat iets oudere videokaart zoals de 7600 beter presteerd in oudere spellen dan de 8500 en 8600 kaarten. Ook de processor is bij die andere sneller: clock speed : 1.86 GHz Ik zou deze laptop nemen en dan alsnog 1GB geheugen erbij in zetten en dan is deze zekers beter. Met die andere laptop zul je toch geen DirectX 10 spellen kunnen spelen, want die 8600 presteerd middelmatig.
Link naar reactie
hallo allemaal! Ik wilde even melden dat ik de laptop binnen heb deze dus: Intel® Centrino® Duo Mobile Technology featuring Intel® Core™ Duo Processor T2350 Intel® PRO/Wireless 3945ABG network connection and Intel® 945PM Express chipset clock speed : 1.86 GHz front side bus : 533 MHz 2nd level cache : 2 MB Systeemgeheugen standaard : 1,024 MB *(laat ik uitbreiden tot 2 GB) technologie : DDR2 RAM (667 MHz) Grafische controller fabrikant : NVIDIA® type : NVIDIA® GeForce™ Go 7600 supporting TurboCache™ technology geheugengrootte : 128 MB dedicated VRAM (up to 399 MB total available graphics memory using TurboCache™ technology with 2 GB system memory) geheugentype : DDR Video RAM (resp. DDR Video RAM and DDR system memory combined) aangesloten bus : 16x PCI Express en die Geforce kaart werkt prima!!! Het zij op 1024x768 en alles op high, visibility op 100% loopt ie heerlijk soepel :) Voor mij voldoende! B. *out* ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...