Ga naar inhoud

Paarse vlekken


Helene-3

Aanbevolen berichten

Mijn Miele Novotronic Meteor V9660 is misschien al op leeftijd, maar wast nog als de beste. Een fantastische machine waar nooit iets aan is geweest. Maar, tot voor kort merk ik, dat er op \' wit goed\' (zoals tafelkleed, ochtendjas, handdoeken) paarse strepen en vlekken zitten die er niet meer uit gaan. Geen idee waar dit door komt. Het is er echt in de wasmachine op gekomen! Het zeepbakje goed schoongemaakt, al eens een speciaal middel erin gegooid om de wasmachine te reinigen, maar niets helpt. Ik ben radeloos en zou het zonde vinden om hiervoor een nieuwe wasmachine te moeten kopen. Wie heeft dit ook wel eens meegemaakt??? Of wie heeft goede raad?
Link naar reactie
2 mogelijkheden (als het echt paars is en niet een grijs tint) - er zit iets in de machine wat tijdens het wassen een kleur vrij geeft. Controleer of er iets tussen de trommel en de kuip zit. Dit kun je doen door met een zaklamp door de gaatjes van de trommel naar beneden te kijken. Maak het filter van de pomp ook schoon en voel in de beide gaten van het pomphuis of er niets iets in zit. - er zit iets in je wasgoed wat in combinatie met het wasmiddel een kleur reactie aan gaat. Meestal is dit iets van bv vocht van een plant/struik. Was eens alleen een wit laken en verder niets. treed het dan ook op?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...