Ga naar inhoud

nieuwe videokaart


Aanbevolen berichten

goedeavond allemaal! ik ben dus nieuw hier, en ik keek hier een beetje rond want mischien kon ik mijn antwoord al vinden. maar toen ik in de topics keek was ik het al snel bijster, (hiermee bedoel ik de woorden enzo) ik vind dit niet erg hoor, altijd leuk om iets nieuws te leren maar zouden jullie alstublieft zo simpel mogelijk kunnen antwoorden? bij voorbaad dank! wat mijn vraag dus is: ik heb een videokaart: radeon 9200SE series (draai trouwens op xp) en ik zou graag een nieuwe betere willen kopen waardoor ik spelen als: age of empire 3 etc. kan spelen. ik weet niet of er wat bij moet aan gegevens (mocht ik nog iets moeten vertellen van mijn computer, of jullie dan alstublieft meteen erbij kunnen zeggen hoe ik het kan vinden :oops: ) nog 1 dingetje: mijn budget ligt rond de 100-150 euro eventueel wil ik er nog wel overheen gaan maar als het kan niet teveel! hartstikke bedankt om de moeite te nemen voor mij!
Link naar reactie
De zijkant even van de kast schroeven, en kijken of je een sticker op de voeding ziet zitten. Totaal aantal watts, en ampere bij 12V is belangrijk. 7600GT is een aardige kaart voor dat systeem. Een 1650pro ook (wat lichter). http://www.azerty.nl/producten/product_detail/162/30670/radeon-x1650-pro.html Ik zou er ook nog wat geheugen bij zetten, 512MB erbij. Realiseer je wel, dat dit een verouderd systeem is, en nooit een snelheidsmonster zal worden. AOE3 zou echter geen probleem moeten zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...