Ga naar inhoud

Nieuwe videokaart


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik heb een Pentium 4 CPU 2.60GHz 512mb (Adata) geheugen met een Geforce FX 5200 videokaart. (128MB) Bij spellen zoals Half Life 1 werkt dit goed maar ik wilde laatst het spel S.T.A.L.K.E.R. spelen en dat ging totaal niet, het beeld "schokte" heel erg, hoe laag ik de resolutie ook instelde. Een vriend van mij zei dat er meer geheugen in mn pc moest en een andere videokaart van minimaal 256 MB. Hij stelde het volgende voor: - KINGSTON ValueRAM 1 Gb DDR2-SDRAM PC2-5300 geheugen - MSI NX7300GT videokaart Mijn vraag is, is dit de oplossing en zo ja, is dit een beetje een goede videokaart/geheugen? Ik heb er nl echt geen verstand van. Voor een videokaart kan ik max 80 euro uitgeven. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Sander
Link naar reactie
Het is niet specifiek voor het gamen ik download er ook mee etc, maar wil wel graag een spel als Stalker of bijv Lost Planet kunnen spelen. Ik heb een TFT-scherm 17’’ Philips 170C4. Ik zou graag willen weten wat voor aanpassingen ik zou moeten doen, met eventueel een link zodat ik een beeld heb, helaas ben ik dus niet zo onderlegd en nummers/namen alleen zegge me niet zoveel :oops: Alvast bedankt Sander
Link naar reactie
Voor lost planet of stalker heb je eigenlijk al een core 2 duo nodig. En een nog zwaardere videokaart dan de 7600 of X1650. Als je goedkoop wilt overstappen dan zou ik kijken of je moederbord dual core support, want dan kun je goedkoop een pentium D aanschaffen. En dan een X1800 of een xfx 7800.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...