Ga naar inhoud

Wasm. Zanussi 5145 weerstand R80 is kap


for_mars

Aanbevolen berichten

Ik denk dat ik niet duidelijk was. Ik heb op jouw link geklikt en dan opent een pagina met links in het midden een \"Document preview\". Op het 2e plaatje van boven, waar in het midden een instelpot zit, zie je uiterst rechts, in het midden van de korte zijde, een donker rode of bruine rechthoekige component. Dat is R80. In de PDF staat dat plaatje een stuk groter op pag.1. Aan zijn bovenkant is hij via de print verbonden met \"Main / fase\", samen met het uiterst rechtse pennetje van de 3-pens connector welke naar de deurschakelaar gaat.
Link naar reactie
  • 8 maanden later...
  • 1 jaar later...
Hallo Johan, Bij Whirlpools is het heel vaak R020 die kapot gaat en die maakt deel uit van het spanningsregelaar IC LNK304 welke ook vaak kapot is. Wrs bij jouw wasm ongeveer hetzelfde qua circuit. Er is in NL een bedrijfje welke voor niet teveel deze modules repareert maar ik weet niet of ik hun adres hier mag vermelden. Wil je anders ook wel mijn e-mailadres geven, laat maar weten.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...