Ga naar inhoud

Vervolg AEG Lavamat 41288


ria-25

Aanbevolen berichten

Dat weet ik, alleen zijn er meerdere uitvoeringen van. Vandaar de vraag om het lange nummer wat ergens op de machine vermeld staat. Staat volgens de http://www.gebruikershandleiding.com/AEG-Electrolux-41288-oko-lavamat/preview-handleiding-110128.html op de achterkant. Graag het E-nummer en het Product nummer (mogelijk beide het zelfde) Ook een bovenlader heeft een deur/deksel vergrendeling. Meestal 2 zelfs. Probeer om de foutcode uit te lezen de toetsen combinatie Kort en Vlekken eens. Dus machine aanzetten op bv 60 Wit/Bont en dan Kort en Vlekken samen indrukken en ingedrukt houden. Het knipper patroon van de lampjes Einde en Start/Pauze is voor mij de foutcode waar ik mee verder kan. Anders word het van a-z alle mogelijke zaken controleren.
Link naar reactie
  • 4 jaren later...
Kan meerdere oorzaken hebben. Geen melding in het display? Probeer de foutcode eens uit te lezen. (werkt niet altijd, is afhankelijk van de software versie) Zet hem aan en wacht totdat hij fout gaat. Druk dan de toetsen Voorwas en Inweken samen in en houd ze igedrukt. Als je geen melding krijgt probeer dan de toetsen combinatie Kort en Vlekken.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...