Ga naar inhoud

help wie helpt me met tip


Renate-5

Aanbevolen berichten

volgende dingen eens controleren, filter van de pomp controleren, staat er water onder de machine? stekker uittrekken en dit drogen,machine start anders ook niet. is de watertoevoer niet geblokkeerd door kalk in de zeefjes van de kraan of waterinlaat van de machine, is de deur goed gesloten. Succes
Link naar reactie
Ik heb drie streepjes en geen meldcode verschijnt er. wat normaal gesproken wel hoort te verschijnen als er iets is. deur is dicht en gecontroleerd, filter is verwijderd geweest en terug geplaatst, de inval van het water toevoer, waspoeder bakje is er uit geweest en gecontroleerd, bij alles geen opmerkbare dingen. elk wasprogramma waarvan ik de knop naar toe draait blijft er op het scherm streepje staan. waar zitten eventueel nog riset knoppen bij deze machine ?. de voor druk knop ook al langere tijd gedaan dit hielp ook niets.stekker er uit ook zonder verbetering. Help wie help me uit dit dilemma en weet wel wat het is ?
Link naar reactie
Probeer het volgende: Sluit de deur Kies voor Afpompen en laat hem een paar tellen zo staan. Druk 2 keer op het Spoelstop knopje (= 2de van rechts) Druk 2 keer op Intensief spoelen (= 3de van rechts) Druk op Start. Doet hij iets? Draai de programma knop naar 0 Probeer de machine nogmaals. Welke andere lampjes branden/knipperen er?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...