Ga naar inhoud

Knipperende lampjes


Aanbevolen berichten

Ik heb een Bosch maxx6 exclusiv wasmachine met typenr. WAE28190NL/10. Als ik de programmaknop draai om een wasprogramma te draaien gaan alle lampjes van het centrifugeren knipperen ook het lampje wassen vh programmaverloopmknippert. De startknop doet niets en ik kan deze niet starten. Hoe kan ik deze machine resetten of wat kan het probleem zijn! Alvast bedankt Anja
Link naar reactie
  • 1 maand later...
harryO ik heb ook foutmelding 63 met eerder genoemde beschrijving (incl knipperende lamp wassen). wat voor onderdelen nr is het electronica print deel? is dit 125 of 126 en hoe kan ik dit deel losmaken en schoonmaken? zijn er nog zaken die met deze melding te maken kunnen hebben (heb al koolborstels vervangen, maar alles knippert nog en resetten lukt niet want pauze/start knop doet niets evenals toerenknop (werkt ook niet).
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Ik heb met een Bosch Maxx6 WAE28190NL ook knipperende lampjes. In eerste instantie gingen de lampjes 1400, 800 en spoelstop knipperen. Daarna gingen alle lampjes branden en wassen. Ik heb de machine weten te resetten. Daarna heb ik een was proberen te draaien met lijkt weer in storing te vallen als er gecentrifugeerd moet worden. Dan branden ook weer de lampjes 1400, 800 en spoelstop. Weet iemand wat hier aan de hand is. Ik lees hier en daar koolborstels, maar nog niet kunnen vinden dat dit ook het specifieke probleem is die hoort bij deze storing
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 3 maanden later...
  • 4 jaren later...
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...