Ga naar inhoud

Whiteline maakt lawaai bij centrifugeren


2908836072mm

Aanbevolen berichten

Draai de trommel met de hand rond, hoor je het geluid dan ook? Verwijder paneel aan de achterzijte en wip de snaar er af. Draai de trommel nu met de hand rond. Gaat dit soepel en is hij stil? Indien nog steeds geluid: kun je de trommel omhoog/omlaag/links/recht/voor/achter uit beweegen tov de kuip? Zo ja dan liggen de lagers er uit. Zo nee dan heb je grote kans dat er iets tussen trommel en kuip zit. Schijn dan met een zaklamp door de gaatjes van de trommel naar de bodem van de kuip. Zie je iets wat er niet hoort? Wat is de garantie op deze machine?
Link naar reactie
Hoi HarryO, Dank je voor je bericht. Ik heb de trommel met de hand rondgedraaid, geen geluid. Paneel verwijderd, snaar eraf. Trommel loopt soepel; geen geluid. Bij het erafhalen van het paneel merken we dat het wiel waarom de snaar zit speling heeft tov de trommel. Zou het hieraan kunnen liggen? Zoja; kunnen we dit zelf vast maken? Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet Manon
Link naar reactie
Ik heb geen idee hoe het snaarwiel op de as vast gezet is. Zit hier een moer op met een klem ring of zit er een bout in. Heb je speling tussen het snaarwiel en de as of tussen het snaarwiel en de kuip? Maak eens een paar duidelijke foto\'s en zet ze ergens neer waar we ze kunnen zien. Herhaling van de vraag over de garantie: hoe lang heb je hier garantie op?
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...