Ga naar inhoud

Whirlpool Memphis 1447


Jan-W93

Aanbevolen berichten

Je idee kan helaas kloppen. Er is een module in omloop waarbij het verbindings asje tussen de knop en de module defect raakt. Verwijder het bovenblad. Controlleer de nummers op de wit met gele stikker op de achterkant van de module waar de knop op zit. Mag ik het volledige 4619 xxx nummer, de code xx/xx die er rechts onder staat en de naam van de fabrikant.
Link naar reactie
  • 9 maanden later...
Ik heb ditzelfde probleem sinds gister. Ook met een machine uit 2010 Ik heb de machine open gehaald en als de knop gedraaid wordt op een programma is er wel spanning op de printplaat waar te nemen. Indien de knop weer naar neutraal gedraaid wordt is de spanning weg, wat voor mij een teken is dat het niet aan de knop ligt. Is er inmiddels al een oplossing voor dit probleem? Ik zit te denken aan een nieuwe module met printplaat, echter deze kost rond de 170 euro, wat ik vrij prijzig vind.
Link naar reactie
Wat is het lange service nummer van de machine? Staat in de deurrand. LET OP bij de aanschaf van een module. Je kunt er 2 krijgen. Een basis module die NIET voorgeprogrammeerd is en het goedkoopste is. Daar heb je niets aan, je hebt een laptop, Whirlpool software en speciale kabel nodig om hem te programeren. En een duurdere, deze is voorgeprogrammeerd en zou in één keer moeten werken. Helaas gaan de modules de laatste tijd vaker in rook op maar dit is zelf te repareren als je een soldeerbout vast kunt houden. Open de module behuizing en ga opzoek naar een zwart IC (blokje met 7 pootjes) met als type nummer LNK304PN. Is deze op het oog nog heel of is hij gescheurd/gesprongen?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...