Ga naar inhoud

miele W934


Cees-7

Aanbevolen berichten

  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
meet in elk geval de stuurspanning op het relais dat moet ik dacht 12volt gelijkspanning zijn die spanning mag er niet op staan wanneer de machine niet in een programmastaat,en cotroleer de spanning op de kontacten de ene kant moet 220/230v zijn en de anderkant in ruststand geen spanning is daar wel spanning zit er iets fout in het relais
Link naar reactie
Als dat er toch staat dan is het schema juist op de een of andere manier lees jij het schema dus niet goed Toen die EL 140 eeruit geweest is heb je toen die platte grijze stekken flatbed goed om terug gezet die zorgt namelijk ook wel eens voor problemen En anders adviseer ik je toch om een monteur te laten komen die er verstand van heeft ik weet niet waar je woon want dan kan ik je of zelf helpen of je een adres geven
Link naar reactie
witgoedexpert,stel dat ik het schema verkeert lees en duidelijk zie dat de schakelaar die in de machine zit anders is dan die in het schema staat volgens mij is het onderdeel nr.van de schakelaar 42761,ook komt er op de EL140 geen spanning en dat heeft niets te maken met het verkeert lezen van het schema geef daar dan een verklaring voor een groet Cees.
Link naar reactie
As je dus de goede draden hebt om te meten en je krijgt daar dus geen 220 volt op dan is je schakelaar dus defect Je kan ook met een los snoer 220 volt op de EL zetten let dan we, op dar je de andere stekker eruit haalt Als je dat niks voor je is zou ik bellen naar de mielespeciaalzaak. In Zaandam en Hilversum daar lees je vaak goede recensies over helaas kan ik zelf niet komen
Link naar reactie
Volgens mij is http://www.europart.nl/wasmachine+onderdelen/miele/electronica/schakelaar/w934/02656570/ de Aan/uit en deur open schakelaar. Kijk eens wat je met de service manual van de http://elektrotanya.com/miele_wt946i.zip/download.html kunt. Dit is een was-droog combinatie met de zelfde aan/uit knop en ook een EL-140A. De 4 draden die jij bedoeld zijn volgens mij niet de juiste. Er gaan op de tekening van deze machine 4 naar de EL-140 en uit de zelfde stekker 2 naar een relais wat jij niet hebt. Ook gaan er 4 draden naar de 2de module.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...