Ga naar inhoud

resetten electrolux ewf 1435....????


JoV

Aanbevolen berichten

Hallo, Mijn wasmachine is nu 4mnd niet helemaal ok.. Als ik hem aanzet dan maakt hij een keihard geluid voor 30 sec ong. En het display geeft niks weer. Ook Brand het lampje van de deur als die open is en dicht. Wie weet wat dit kan zijn??? En het klinkt mij als resetten, weet iemand hoe dat moet bij deze machine? Alvast heel erg bedankt!
Link naar reactie
Hallo Harry, bedankt voor je reactie! De trommel staat stil. Ik draai aan de keuzeknop om een programma te selecteren, en op het moment dat de machine aan gaat maakt hij deze herrie. Display geeft niks meer weer, en het lampje van de deur brand, zowel als deze open en dicht is.
Link naar reactie
het lijkt of het geluid bij de deur vandaan komt... En we hebben al geprobeerd de machine te resetten (soort van, wat draaien aan de knop zeg maar), en nadat we dat gedaan hadden, hoorde je het geluid korter. eerst duurde het signaal zeg maar 6 sec, en daarna 3 sec. Ben heel erg benieuwd!
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
  • 8 maanden later...
Zaterdag eind vd middag wilde ik het deurtje openen van mijn wasmachine. Kon niet. Was duidelijk klaar, vlgs display. Misschien water erin? Dus op afpompen gezet. 10 min. Telde wel terug vlgs display, maar deed niks. Centrifugeren gezet 10 min. Op display telde hij terug, maar deed niks. Uiteindelijk zeiknatte was eruit gehaald. Maar nieuw wasje erin gedaan. Trok wel de zeeppoeder uit m'n bakje , beetje water erbij . Maar verder niks . Is mijn wasmachine nu overleden ?!
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...