Ga naar inhoud

VPU revover


Aanbevolen berichten

Ik heb op t volgende systeem last van een probleem dat telkens me vpu recover wordt ingeschakeld tijdens t spelen van spellen. P4 3,0 Ghz 512 Mb Sapphire Ati radeon 98oo pro 128 mb 300 watt voeding Xp home Als ik vpu recvoer uitschakel loopt het systeem op het moment dat het programma zou inschakeln helemaal vast of het scherm is zo vervormt dat ik overnieuw moet opstarten. Wie weet dit op te lossen? :( :-? Speedy
Link naar reactie
Speedy85 In de FAQ staat het een en ander over AGP, anders lees je dat even door. De AGP snelheid is de doovoersnelheid van je AGP slot naar de rest van je pc, de grafische dat gaat over dit slot, theoretisch is AGP4x langzamer dan AGP8x, maar je merkt daar in de praktijk niets van, zie FAQ. Fast Write is een methode waarop de grafische data over het AGP slot word vevoerd, dit kan je met een gerust hart uizetten, het geeft totaal geen preformance verlies en leverd een hoop stabiliteit op als je het uit zet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...