Ga naar inhoud

Radeon 9200


Aanbevolen berichten

Een beetje, maar als je daar niks van snapt zou ik er ook niet mee beginnen want met videokaarten overclocken is volgens mij de kans dat je de GPU molt groter dan bij processoren en het is ook iets ingewikkelder. En zowieso zou je er niet veel prestatie winst mee halen. Een vriend van me haalde met zijn on overgeclockede 9200 en een AMD 64 3200 en 512mb maar 1500 punten in 3D Mark en door over te clocken zal je er niet veel meer halen dus als je een goede beeldkwaliteit wilt hebben, koop dan gewoon een nieuwe videokaart...
Link naar reactie
[quote:486fdb80b6="NoepZor"]voor die kaart heeft eventuele prestatiewinst weinig nut, net zoals overclocken. Echt sneller zal hij er niet op worden, en games lopen ook niet echt merkbaar beter.[/quote:486fdb80b6] Sluit ik me volledig bij aan. Dus echt, al die dingen die je op hebt genoemt helpen niet veel en zullen alles echt nauwelijks verbeteren, dus koop een nieuwe videokaart als je echt van de bottleneck af wilt. (zie je topic in moederborde, processoren, overclocken etc. etc.)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...