Ga naar inhoud

Whirlpool Atlantis 1400 (foutcode F08?)


Marc-8

Aanbevolen berichten

Sinds gisteren doet mijn wasmachine het niet meer. Op dit forum kwam ik tegen dat het hoogstwaarschijnlijk foutcode F08 betreft (service en wassen lampjes branden, start lampje knippert), het verwarmingselement. Als ik de wasmachine aan doe hoor ik het afvoerpompje rechtsonderin \"droog\" draaien (de wasmachine vult zich niet met water (watertoevoer is in orde)). Kan dit alsnog het verwarmingselement zijn of misschien toch het afvoerpompje (Whirlpool onderdeel M00341)? Ik kan namelijk niet zo snel een verwarmingselement vinden? Alvast bedankt.
Link naar reactie
Aah, het achterpaneel van de kuip verwijderen bedoel je denk ik? Die had ik idd nog niet verwijderd. Vandaag heb ik alle slangen, pompjes en de rest goed schoongemaakt, maar het achterpaneel had ik niet los gemaakt. Ik ben redelijk handig, maar misschien is het toch beter als ik het element door een expert laat vervangen ;) Bedankt voor je snelle reactie Harry.
Link naar reactie
De achterkant van de machine is eraf. Ik zie dan alleen dat grote wiel, welke d.m.v. een snaar vastzit aan de (volgens mij) motor aan de onderkant (of is dit het onderdeel wat los moet?). Ik zie het verwarmingselement (vanaf de voorkant) tussen de trommel en de kuip zitten (als ik me niet vergis).
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...